2. Caută informațiile de contact ale magazinului
Caută informații despre compania din spatele site-ului: denumirea acesteia, numărul de înregistrare la Registrul Comerțului, Codul de Identificare Fiscală, adresa poștală completă a sediului social și a punctelor de lucru. Apoi, identifică datele de contact, numărul de telefonul și adresa de email. Dacă ai o nelămurire sau pentru a fi mai sigur, îi poți contacta telefonic în timpul programului.
3. Citiți termenii și condițiile precum și politica de retur
Citiți termenii și condițiile precum și politica de retur din site înainte de a vă cumpara ceva online. În principiu nu pot apărea surprize cu privire la acest aspect pentru că legea protejează destul de bine consumatorul însă acest pas vă ferește de bătăi de cap ulterioare. Este important ca termenii și condițiile și/sau politica de retur să fie explicite și relevante.
4. Verifică metodele de plată din site
Ce opțiuni de plată există în site? Dacă furnizorul vă pune la dispoziție plata cu cardul prin intermediul unor platforme consacrate ale unor bănci sau a unor procesatori de plăți, nu ai de ce să îți faci griji. Dacă în continuare ai dubii, optează pentru plata la livrare sau transfer bancar.
5. Procesul de post-vânzare
După plasarea unei comenzi online ar trebui să primiți un email de confirmare cu un sumar al comenzii. Acest email ar trebui să includă costurile comenzii, informațiile despre produs, adresa de livrare, etc. Ideal, la momentul în care comanda a plecat de la furnizor, ar trebuie să primiți un e-mail cu AWB-ul.
6. Examinați conținutul și pozele
Este conținutul original? Există erori gramaticale? Se folosesc imagini stock?
Marea majoritate a site-urilor consacrate vor publica doar conținut original despre afacerea lor (aici mă refer și la imagini). În principiu, plagiatul evident sare în ochi destul de ușor. Dacă găsiți o mulțime de greșeli gramaticale în conținutul de pe site, ideal este să nu comandați de pe acel site.
7. Urmarește-i pe social media
Căutați pagina de Facebook sau contul de Instagram al afacerii pentru a vedea dacă există postări recente, care este numărul de urmăritori și așa mai departe. Afacerile serioase țin la prezența online așadar cel mai probabil o activitate susținută pe rețelele de socializare este un indicator de încredere.
Comments (0)